B2B contentprojecten******

B2B-contentprojecten zijn vaak complex, inhoudelijk uitdagend en altijd dynamisch. Ondernemingen als Telenet Business, Agoria, Deloitte en Bleckmann schakelen daarom een partner in die verder denkt. Ik creëer content die beantwoordt aan hun strategische bedrijfsdoelen. Sinds 2012 schrijf ik voor hen mee aan uiteenlopende b2b-contentprojecten voor externe en interne communicatie.


> Krijg hulp bij een B2B-contentproject

"Hans slaagt er in om een complex verhaal in éénvoudige en klare taal neer te schrijven."

Frank Decorte •  Liantis


B2B contentprojecten__

B2B-contentprojecten zijn vaak complex, inhoudelijk uitdagend en altijd dynamisch. Ondernemingen als Telenet Business, Agoria, Deloitte en Bleckmann schakelen daarom een partner in die verder denkt. Ik creëer content die beantwoordt aan hun strategische bedrijfsdoelen. Sinds 2012 schrijf ik voor hen mee aan uiteenlopende b2b-contentprojecten voor hun externe en interne communicatie.

Heb je een soortgelijke vraag? Of stel je me graag iets compleet nieuw voor? Zeker doen! 


Krijg hulp bij een B2B-contentproject

__

Klantverhalen, tipsartikels, interviews...

Telenet Business

Klantverhalen, tips en artikels voor ondernemers, diepgaande expertinterviews, whitepapers over digitale oplossingen en veel meer. Telenet Business investeert sterk in contentmarketing om nieuwe en bestaande klanten te informeren en te bereiken. De telecompartner klopt sinds 2012 bij me aan voor kwalitatieve content gericht op bedrijven en zelfstandigen.


> Lees meer over dit project

shallow focus photography of woman holding shopping bags during day

__

Managementcommunicatie, persberichten

Bleckmann


Als ghostwriter sta ik de CEO en zijn managementteam bij in hun communicatie naar de meer dan 5.000 medewerkers van Bleckmann. Het doel? De bedrijfsvisie, kernwaarden en belangrijkste boodschappen van het management vertalen in heldere, begrijpbare teksten. Vanuit de opgestelde contentstrategie worden managers, vaste en losse medewerkers op elk niveau gemotiveerd, geïnspireerd en enthousiast gemaakt.


> Lees meer over dit project


__

Business verhalen, expertinterviews

VLAIO

Ondernemers informeren over artificiële intelligentie en cybersecurity. Dat is de grote doelstelling van het platform digitaletoekomst.be van VLAIO. Sinds de lancering in 2020 schakelt het Vlaams Agentschap Innoveren & Ondernemen mij in als verbindende factor tussen alle partners, contentmanager en content creator. VLAIO kiest voor de totale ontzorging. 


> Lees meer over dit project

Hans is sterk in het kunnen vertalen van inzichten naar unieke content. Bovendien is Hans sterk in projectmanagement wat er uiteindelijk voor zorgt dat mijn boek ook tijdig klaar was om in productie te gaan.

Peter Van Welden• CEO en auteur van In de wolken

Welk B2B contentproject wil jij tot een succes maken?

Leg je B2B contentproject aan me voor →

Meer projecten__

__

Whitepapers

Deloitte, Bleckmann & Telenet Business

Complexe onderzoeken en rapporten structuren en uitschrijven in heldere taal is belangrijk om het grote publiek te bereiken. 

Als senior business writer help ik vanuit mijn expertise onder meer de consultants van Deloitte. Zo krijgen ze hun onderzoek en inzichten bij een veel grotere groep lezers, inclusief opinion leaders en beleidsmakers.


> Download de whitepaper

__

Bedrijfsreportages en interviews

Trends Magazine

Sinds 2004 ben ik business journalist voor Roularta Media Group. 

Ik werd aangeworven voor het unieke Bizz magazine. Vervolgens evolueerde ik naar de kernredactie van Trends Magazine. 

Sinds 2012 ben ik een vaste freelance journalist gespecialiseerd in menselijke bedrijfsverhalen, Made in Belgium-reportages en verrassende interviews.


> Lees meer over Trends

__

Whitepaper & Contentplatform

Graydon

Hoe van nul een contentplatform opstarten en thought leader worden in je materie? 

Doe zoals Graydon sinds 2014. Bij de opstart van het contentmarketingproject was ik de huisjournalist. 

Ik creëerde blogs, whitepapers en opinieartikelen over de expertise van Graydon. Bereikte doelen zijn: scoren in Google, erkenning als thought leader in de materie en het genereren van leads.

 
​> Download een whitepaper​

__

Ghostwriting boeken

Uitgeverij Lannoo & die Keure

Als ghostwriter hanteer ik de pen van auteurs die bij Lannoo en die Keure publiceren. 

De manuscripten groeien vanuit diepgaande interviews, research om de expertise aan te vullen en een intense samenwerking. 

Enkele succesvolle boeken zijn ‘Verdubbel je geld in vijf jaar’, ‘Trots’ en ‘In de wolken’.


> Ontdek de boeken

__

Klantverhalen

Telenet, Connectify, AE en Fortino

Klantverhalen genereren tractie aan het begin van hun marketingfunnel. 

Als je kiest voor een journalistieke aanpak met nadruk op het groeiverhaal van je klanten, maak je gegarandeerd indruk op nieuwe klanten. Ik creëer eerlijke verhalen over overwonnen uitdagingen en inzichten die leiden tot groei en succes. 

> Telenet-klantverhalen



Troeven voor je B2B-contentprojecten__

Ontdek hoe een samenwerking met mij eruit kan zien. Haal jij deze troeven binnenkort ook in huis?

01. Zorgeloos contentproject


Door het intensieve samenwerken leer ik mijn klanten beter kennen. Dit leidt tot sterkere en unieke content. Ik ben steeds persoonlijk bereikbaar en verbeter continu op basis van open feedback.

02. Efficiënt samenwerken


Ik plug in op de beste digitale samenwerkingstools. Zo bespaar ik mijn klanten veel tijd en frustraties. We werken online samen als één team en bouwen verder op elkaars ideeën en feedback.

03. Deadlines zijn heilig


Via een efficiënt projectbeheer haal ik elke deadline. Eén mail of beknopte briefing kan voldoende zijn om zelfstandig een opdracht te klaren. Ik pas bovendien elke job flexibel in mijn agenda in.

04. Eenvoudige formulering  


Vakjargon en complexe thema’s vertaal ik in heldere, eenvoudige teksten. Ik plaats de verstaanbaarheid en aantrekkelijkheid voor jouw doelpubliek steeds centraal.

05. Trends-kwaliteit  


Kwaliteit is gegarandeerd. Want ik schrijf elke tekst en doe elk interview alsof die gepubliceerd zou worden in het referentie businessmagazine van België: Trends. Hiermee onderscheiden mijn klanten zich.

06. Volledige focus


Ik beheer slechts een beperkt aantal contentprojecten tegelijkertijd. Kwaliteit boven kwantiteit! Wanneer een project afloopt, creëert dit opportuniteiten voor een nieuwe uitdaging.

Haal deze troeven ook in huis. Contacteer Hans.