‘Ik zoek een ghostwriter.’ Ben je via deze zoekterm op deze pagina van Hans Hermans beland? Dan ben je aan het juiste adres… tenminste: als je een professionele, ervaren ghostwriter zoekt voor economische teksten en bedrijfscommunicatie. Lees snel verder.
Welke ghostwriting doet Hans?
‘Ik zoek een ghostwriter’, gaf je misschien in op Google…
En je vond er vervolgens één.
Maar is deze ghostwriter de juiste man op de juiste plaats? Schrijft Hans de businessteksten die de communicatie van jou en je onderneming een paar levels hoger brengt?
Toets je project af met de content die Hans vandaag al in ghostwriting schrijft voor ondernemingen:
- Communicatie naar personeelsleden
- Boodschappen van CEO’s
- Opiniestukken voor kranten en magazines
- Businessboeken en boeken van ondernemers
- Whitepapers en expertenrapporten
- Blogs
- LinkedIn-posts
Op de pagina Mijn klanten lees je voor welke klanten Hans deze ghostwriting-projecten uitvoert.
Wat is een ghostwriter?
Is een ghostwriter echt wat je je daarbij voorstelt? © Foto Unsplash
Misschien wil je voor je verder gaat eerst meer weten over wat juist een ghostwriter is?
Wat is ghostwriting?
Waarvoor kan je een ghostwriter inhuren?
Ghostwriters schrijven boeken in naam van een auteur. Deze laatste komt dan mooi op de cover. De ghostwriter van het boek wordt vaak vermeld als ‘redacteur’, ‘redactionele hulp’, ‘eindredacteur’... of jawel: als ghostwriter.
Bij de eerste vraag leerde je al dat ghostwriter Hans veel meer schrijft dan alleen maar boeken.
Want ghostwriters worden voor méér bedrijfsopdrachten ingezet dan het schrijven van boeken. Zo schrijft Hans bijvoorbeeld interne memo’s van het bedrijfsmanagement, personeelscommunicatie in naam van CEO’s en opinieartikels voor experten, opiniemakers en leidinggevenden.
Daarnaast werkt Hans in andermans naam aan blogposts voor managers en experten. Of hij maakt hun keynote speeches en scripts voor video’s.
Een van zijn CEO-klanten zegt hierover:
Dat we een ghostwriter inzetten om vanuit het topmanagement met onze mensen te communiceren, is geen geheim. We vinden deze communicatie zo belangrijk dat we een professional inschakelen.
Je zocht een ghostwriter? Hoe start je?
Wie online en via netwerking naar een ghostwriter zoekt, vindt er wel een aantal. Maar hoe vind je de juiste ghostwriter? En hoe start je vervolgens samen je project op?
Stap 1.
Leg persoonlijk contact met verschillende ghostwriters. (Contacteer Hans)
Stap 2.
Beoordeel de kwaliteit van de ghostwriters via Google Reviews (Check hier de Google-score van Hans Hermans).
De kwaliteit kan je ook controleren door te checken wie allemaal klant is bij deze ghostwriter en welke projecten hij voor hen heeft afgewerkt.
(Klik door naar de klanten en projecten van Hans).
Stap 3.
Bespreek met de kandidaat-ghostwriter je eigen project en de moeilijkheden die je daarrond vandaag ondervindt.
Stap 4.
Voel (of voel niet) de persoonlijke klik tussen jou en de ghostwriter.
Stap 5.
Teken samen het ghostwriter-project uit dat jou en je organisatie beter in staat stelt te communiceren met je (potentiële) klanten, je medewerkers, je aandeelhouders en het ruimere veld van stakeholders.
Contacteer nu je ghostwriter
Weet je voldoende?
→ Klik anders nog snel door naar de blog Wat is een ghostwriter? - Het antwoord op de 5 meestgestelde vragen over ghostwriting
Je ghostwriter is nu binnen handbereik.
Vraag Hans als ghostwriter
Contacteer Hans via mail op [email protected]
via telefoon op +32 485 72 74 02